Delegacje pracowników w kraju i za granicą

Mnóstwo firm w trakcie prowadzenia swojej działalności musi decydować się na delegowanie swoich pracowników. Nieraz są to krótkie wyjazdy mające na celu załatwienie ważnych spraw związanych z kontrahentami lub spraw powiązanych z firmą do jakiej przynależą. Mogą to być również wyjazdy w celu przejścia szkolenia, a także uczestniczenia w ważnym spotkaniu. Zdarza się ze zatrudniony wysyłany jest za granice a same wyjazdy są nieco dłuższe niż jeden dzień. Gdy firma otwiera kolejny oddział za granicą i chce w wysłać tam swojego pracownika na kilka miesięcy musimy gruntownie znać własne prawa które nam przysługują. Wskazane jest w tedy zaznajomić się z przepisami dotyczącymi delegowania pracowników zarówno jakie obowiązują nas oraz jakie obowiązują pracodawcę. By mieć pełne przekonanie że wszystko jest załatwione poprawnie oraz dowiedzieć się intersujących nas kwestii warto zajrzeć na stronę : dyrektywa 2014/67/UE
By móc korzystać ze swoich praw trzeba je najpierw znać.

Dodaj komentarz